آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

در پزشکی بالینی، پزشکی چینی بر بهبود عملکرد کلیه در مرحله اولیه بیماری کلیوی اثر می گذارد. آیا کراتینین 256 طبیعی است؟

کراتینین 256 چیست؟

در بیشتر موارد، سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. در غیر این صورت، کراتینین 256 نشانه نارسایی کلیه 2 مرحله است، مرحله مهم برای بهبود عملکرد کلیه است. اگر بیمار بتواند درمان را به موقع انجام دهد، بنابراین می تواند به زندگی نسبتا طبیعی برسد، یا خیلی زود وارد مرحله بیماری کلیوی می شود. بسیاری از بیماران در معرض مجموعه ای از عوارض مانند تورم، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها، ضعف پروتئین، هماچوری، درد پشت هستند.

چگونه برای درمان کراتینین 256؟

در بسیاری از کشورها، پزشک توصیه می کند آب زیادی مصرف کنید (اگر بیمار تورم یا ادرار کمتری داشته باشد) و رژیم غذایی مناسب. اگر بیماران دچار دیابت، فشار خون بالا، عفونت و سایر بیماری ها باشند، لطفا بهترین راه را برای کنترل آنها در نظر بگیرید، زیرا این عوامل مهم برای کاهش عملکرد کلیه شما هستند. در آخر، بیماران دیالیز یا پیوند کلیه را قبول خواهند کرد.

در چین، بیماری کلیوی، یک سری از درمان های طبیعی را قبول می کند از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه. درمان های سم زدایی از بین بردن سموم و حذف مواد زائد است که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند. ایمونوتراپی اثرات خوبی بر تنظیم ایمنی دارد، بنابراین بیماران می توانند با سرماخوردگی یا عفونت برای زندگی طولانی تر و بهتر زندگی کنند.

تمام داروهای چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر انواع مختلفی از داروهای گیاهی چینی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2447.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 256 طبیعی است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.